Te land ter zee en in de lucht

25 juni 2019 - Vancouver International Airport, Canada

Vanochtend meldden we ons bij de haven van Victoria voor een rondvlucht met een watervliegtuig. Bijzonder hoe zo'n vliegtuig zachtjes uit het water opstijgt en weer land. Voor de piloten is het of ze het zoveelste busritje doen, maar wij vonden het een ervaring op zich!

Via Chinatown lopen we terug naar onze auto en rijden naar de haven voor de ferry naar Vancouver. We zijn ruim 2 uur te vroeg en kunnen een boot eerder nemen en praktisch gelijk aan boord rijden. Wat een enorm schip! Op de heenvaart hadden ze een orka gespot maar hij/zij had helaas niet meer op onze boot gewacht.

Inmiddels hebben we 'onze' auto ingeleverd na 2606 kilometer rijplezier. Met een machinistloze trein terug naar het luchthavenhotel. Gisteren hadden we het er nog over dat we steeds prima gegeten hebben en zelfs niet één keer pizza gegeten hadden. Maar dat kan ik nu niet meer zeggen.....hij was trouwens heerlijk!

Nu koffers herpakken, morgenvroeg brengt het hotelbusje ons naar de luchthaven voor de reis naar huis.

Vakantie is fijn, maar het is ook lekker om straks weer thuis te zijn.

IMG_20190625_111537IMG_20190625_121004IMG_20190625_131615IMG_20190625_132437IMG_20190625_154842IMG_20190625_161115

1. Jolanda Nijland:
    26 juni 2019
    Jullie hebben een prachtige reis en veel herinneringen gemaakt. Fijn dat wij via de foto's en verhalen mee mochten genieten.
    Goede terugreis.
  2. Bernard Blok:
    26 juni 2019
    Leuk dat water vliegtuig,jullie hebben een hoop gezien en gedaan en nu dan nog de terugreis voor de boeg. Fijne reis terug naar huis.
  3. Marc DE COCK:
    26 juni 2019
    Wat een reis ,veel gedaan en gezien ,nu terug naar huis .Hier tropische temperaturen
    Goede terugreis
  4. Lia:
    26 juni 2019
    Genoten van jullie verhalen! Goede vlucht en tot snel.
  5. Jannie Maassen:
    26 juni 2019
    Wat heb ik genoten van jullie verhalen en prachtige foto's elke dag weer maar het zit er weer bijna op met mooie herinneringen naar huis ik wens jullie een hele veilige vlucht terug 😍 naar Nederland dikke knuffel voor jullie
  6. Carla:
    26 juni 2019
    Wat een superleuke reis hebben jullie gemaakt.
    Geweldig
    Veilige terugvlucht.
  7. Francis:
    26 juni 2019
    Leuke reisverhalen. Jullie hebben vast een prachtige tijd gehad.
    Goede reis terug.
  8. Ellen:
    26 juni 2019
    Ha lieverds, weer een mooi verhaal, leuk om zo met jullie te mogen mee beleven.
    Wens jullie een fijne en veilige terugreis toe. Een dikke terug-reis-kus van ons allemaal, tot snel!
  9. Cor & Arijanne:
    26 juni 2019
    De afgelopen dagen weer genoten van jullie reis avonturen met mooie foto's. Jullie zijn weer een hoop mooie herinneringen rijker.
    Goede terugreis en Enjoy.
  10. Helga:
    2 juli 2019
    Dankjewel voor alle mooie verslagen en foto's! Echt een super mooi land.