Indianen 2.0

22 juni 2019 - Port Alberni, Canada

Frambozen uit eigen tuin en diverse andere zaken staan op de ontbijttafel als we ons melden in de woonkeuken. Vandaag een vrij rustig dagje gepland, met 's morgens eerst toch nog een activiteit: Eddy gaat ziplijnen (toggelen) door het bos over een kloof: helemaal super!

in deze omgeving is meer aandacht voor de oorspronkelijke bewoners. Zo zijn veel naamborden tweetalig en staan her en der totempaalachtige houtsnijwerken.  Op de terugweg lunchen we aan een meer en vallen met onze neus in de (indianen)boter. Ik kan nog niet helemaal inschatten in hoeverre het authentiek was of toeristische indianen 2.0 waren, maar feit is dat we getuige waren van een hele happening met getrommel, zang, dans en veel veren.

Bij onze B&B brengen we de rest van de dag lummelend door met een boek aan het zwembad en bewonderen ondertussen de kolibrie's en het arendsnest.

IMG_20190622_221540IMG_20190622_112701

IMG-20190622-WA0010IMG-20190622-WA0009

IMG_20190622_123459IMG_20190622_171459IMG_20190622_191541IMG_20190622_215413IMG_20190622_210928

1. Cor & Arijanne:
    23 juni 2019
    Ziet er spectaculair uit dat toggelen , en dat in een adembenemende omgeving tussen de rotsen over het water te scheren. Daarna heerlijk bijkomen aan de rand van het zwembad lekker napraten over de afgelopen dagen . Dan besef je wat vakantie met je doet. En altijd weer een volgend avontuur in het verschiet. Enjoy
  2. Lia:
    23 juni 2019
    Wat een prachtige foto’s. Wat een reis en wat een prachtige verhalen. Wat kan jij toch mooi schrijven Eva. Levendig en boeiend. Erg leuk om jullie zo te volgen. Fijne dag xx
  3. Bernard Blok:
    23 juni 2019
    Ja eddy daar hang je dan tussen hemel en aarde.Wees maar blij dat jullie daar zitten hier wordt het niet te doen van de week volgens de weer berichten hitte golf opkomst.Maar prachtig die activiteiten die jullie allemaal doen daar in die ruige omgeving.👍
  4. Jannie Maassen:
    23 juni 2019
    Nou dat ziet er er een beetje gevaarlijk uit maar wel heel gaaf om het mee te maken lekker rustig dagje is ook niets mis mee. En een slang was dat niet eng verder weer een mooi verhaal zo heb ik alle dagen van jullie vakantie kunnen genieten. .nog een paar dagen genieten maar de lieve gr van ma
  5. Ellen:
    23 juni 2019
    En daar was de foto van de kolibrie!! Wauw dat die gelukt is.
  6. Francis:
    23 juni 2019
    Wat leuk om jullie te volgen. Ik geniet met jullie mee. Nog veel plezier.
  7. Marc DE COCK:
    23 juni 2019
    Heb een paar dagen moeten inhalen ,we genieten mee Marc op de eerste rij ,lijkt hem ook iets da toggelen super foto veel plezier nog
  8. A.Pastoors:
    24 juni 2019
    Wat leuk om jullie te volgen. Wij genieten met jullie mee. En wat een lef heb jij Eddy ......Nog veel plezier 👍🤛😘