Poeh.....we zijn er!

28 september 2023 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

Vanochtend was het zover: vroeg uit Overberg vertrokken naar Schiphol waarna de KLM ons in circa 11 uur naar Johannesburg bracht. Een hele zit (ik heb 3 speelfilms gekeken). Gelukkig had Eddy fijne stoelen voor ons gereserveerd: net wat meer ruimte en gelijk achter ons waren toilet, catering en loopruimte. Als we landen is het donker en regent het. Een eerste kennismaking met de gids, chauffeur en groep en nu na een heerlijke douche maar eens lekker slapen.

IMG_20230927_210721IMG_20230927_220207IMG_20230927_234145

1. Lia:
    28 september 2023
    Heel veel plezier! We kijken uit naar de verhalen.
  2. Liesbeth:
    Dag lieverds, wat zal het een plezier worden, voor jullie , in de 1e plaatst,
    maar zeker ook voor de thuisblijvers.
    Fijn , dat we weer mee mogen genieten, van jullie mooie verhalen..
    Een hele mooie reis toegewenst, met veel prachtige momenten. .
    Lieve groetjes, en een dikke knuffel....xxxx
  3. Jolanda Nijland:
    28 september 2023
    Heel veel plezier, ik geniet mee via de verhalen.
  4. A.Pastoors:
    28 september 2023
    Jippie daar komen de mooie verhalen weer. Leuk dat wij weer op afstand mee mogen reizen met jullie. Kijk er altijd na uit. Na en goede nachtrust kan het genieten echt beginnen. Heel veel plezier geniet van jullie mooie reis. Ben benieuwd wat jullie allemaal tegen komen. Lieverds lieve groetjes en geniet van alles knuffel voor jullie 😎🌞🍹🥰
  5. Jannie Maassen:
    28 september 2023
    Fijn dat de reis goed verlopen is ...naar een goede nachtrust kan het genieten beginnen....geniet van alle mooie dingen die jullie tegen komen...lieve groetjes voor jullie en een dikke knuffel 🙋🙋🙋❤️😎
  6. Eric Smaling:
    28 september 2023
    Heel veel plezier gewenst !!!
  7. Helga:
    28 september 2023
    Een hele fijne vakantie gewenst!!!
  8. Marc DE COCK:
    Veel plezier daar
    Bij welke maatschappij ben je er ?
  9. Eddy en Eva:
    6 oktober 2023
    Nrv reizen
  10. Cor & Arijanne:
    28 september 2023
    Goed om te horen dat jullie reis goed is verlopen. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en veel mooie belevenissen toe.
    Groetjes Cor & Arijanne.
  11. Bernard Blok:
    Fijne Vakantie en veel plezier
  12. Wilfred:
    Dat was een beste zit. Zijn Benieuwd naar de verhalen. Veel plezier
  13. Finie:
    28 september 2023
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen !
    Geniet maar heel veel!
    Voor mij is het aftellen begonnen naar de dag dat jullie weer terug zijn, maar daar moeten jullie je niet druk over maken hoor!
    Alles wat je ziet is meegenomen en niemand die je dat weer afpakt.
    Liefs van mij.