Big city

25 juni 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Je hebt omschakelen en omschakelen......vandaag was voor ons omschakelen met een hoofdletter 'O'. Nadat we ons voormalig golddiggersgehucht verlaten hadden reden we via een highway met kilometerslang niets anders dan boomgaarden (perzikken, nectarines, walnoten en verder nog mais, meloenen en aardbeien). Nog wat mijlen verder reden we ineens 5 rijbanen dik over megabruggen en heel veel andere auto's, huppetee maar zo downtown San Francisco in. De uitvinder van de tomtom wil ik bij deze nog hartelijk bedanken voor zijn uitvinding want anders waren we waarschijnlijk nog ergens aan het toeren. De hotelkamer is super comfortabel en een rustig plekje in de stadse hectiek. Eerst nog kennis gemaakt met Valet parking (wie kan ons nou kwalijk nemen dat we zelf al op 'verboden' terrein geparkeerd hadden in de parkeerkelder...in Overberg werkt dat allemaal heel anders tenslotte!) Inmiddels hebben we de auto ingeleverd en heeft Eddy uitgevogeld dat er vanavond een baseballwedstrijd in de buurt is waar nog plaats is, dus jullie raden al wat onze eerste bezienswaardigheid hier wordt!