miljonair in Hanoi

16 november 2016 - Hanoi, Vietnam

Vandaag een volle dag sightseeing in Hanoi. Via een pagode en het mausoleum van 'oom Ho (Chi Minh)' naar de tempel van de literatuur en daarna naar de oude stad voor een heerlijke lunch in een traditioneel restaurantje. Daarna in een riskjah gestapt (video) voor een uur toeren door de oude wijk. Mijn pezige Vietnamese dappere trapper kocht onderweg een zak mandarijnen bij een ' groentevrouw (zo een op een fiets met rieten gevlochten mand). Al mandarijnen etend reden we verder waarbij je oren en ogen te kort kwam. Hoe bijzonder dat het allemaal goed gaat in deze verkeersheksenketel! Even een cultuteel momentje bij het waterpoppenshow en 's avonds heerlijk gegeten (Spring rolls en Noodles) met prachtig uitzicht op het verlichte Hoan Kiemmeer en lopend weer terug.
Sinds we 2 miljoen Vietnamese Dong gepind hebben zijn we trouwens officieel miljonair! ( Zolang we hier zijn tenminste..... want thuis is het gewoon weer €80,-.

1. Valleischut:
    16 november 2016
    Hoi

had je Strava nog aangezet tijdens de fietstocht??
  2. Finie:
    16 november 2016
    Zo,, zeg wat een belevenis, .die fietser moet wel sterk zijn en een enorm uithoudingsvermogen hebben. Of heeft Eddy het af en toe overgenomen? Hier alles o.k. ook vissen en vogels . De kliko is geleegd.. xxx.