Brommers kieken

15 november 2016 - Hanoi, Vietnam

Cathay Pacific en Dragon Air brachten ons via Hong Kong in Hanoi in Noord-Vietnam. Bij de visadienst werd ik met mijn doopnaam omgeroepen en die klinkt heel bijzonder in het Vietnamees. Even opgefrist en een hazenslaapje gedaan en daarna te voet een eerste kennismaking met de stad. Fantastisch, dit is 'brommers kieken' in de ultiemste vorm! Er schijnen er alleen al in Hanoi zo'n 5 miljoen rond te rijden en oversteken door deze toeterende wirwar is dan ook een ware uitdaging. Je komt ogen en oren te kort ook om alle kokelarijen en verkoop op de stoep in je op te nemen. Elke stap snuif je weer een ander Hanoi-luchtje op en zie je weer een andere volgeladen fiets, kar of wat dan ook. Heerlijk! Zet mij maar een dag op de hoek van een straat!

(Bekijk ook de korte video)

1. Anja:
    15 november 2016
    We kunnen weer in geuren en kleuren meeleven, leuk!
  2. Anja:
    15 november 2016
    We kunnen weer in geuren en kleuren meeleven, leuk! Veel te beleven, dat is wel duidelijk.
  3. A.Pastoors:
    15 november 2016
    Hey.......wat hebben jullie weer veel te zien geweldig zeg en wat leuk dat wij weer mee mogen genieten knuffel
  4. Ellen:
    15 november 2016
    Wat heerlijk dat jullie er (eindelijk) zijn. Overweldigend volgens ons. Geniet ervan! Dikke kus
  5. Jannie Maassen:
    15 november 2016
    Nou nou wat een drukte daar zeg. .....jullie komen weer oren en ogen tekort geniet er maar lekker van dikke knuffel van mij
  6. Finie:
    15 november 2016
    Sjonge, alleen van het filmpje zou je duizelig worden. Maar wel heel bijzonder om in het echt te beleven. Hopelijk kunnen jullie nu een flinke nacht uitrusten. Veel liefs van ons.
  7. Eric Smaling:
    16 november 2016
    Hoi , Ed en Eva

Ziet er allemaal goed uit ,ik wens jullie veel plezier.
    Zit nu te wachten op de eerste beelden met de Action camera. ;)
    Ik wacht met genoegen op het volgende bericht.

Gr.Eric.