van start & 'doe-het-zelf'

14 november 2016 - Amsterdam, Nederland

Een relaxed begin, de park &fly-service van ons hotel in Aalsmeer bracht ons vlot naar de vertrekhal. Thuis hadden we al online ingecheckt en de boardingcards zelf geprint. Maar daarmee was het doe-het-zelven nog niet klaar. Ook op Schiphol mochten we aan de slag: zelf je koffer wegen en labelen en zelf je paspoort scannen in de controleslurf en dat was allebei nieuw voor ons. En wat een drukte.....we waren ruim op tijd, maar je hebt de tijd ook wel nodig tegenwoordig. Het fouilleren werd voor ons gedaan, de koffie van de Mac Donald (Hollands hè....nog enigszins betaalbaar) drinken we weer zelf op . Inmiddels bij de gate zo nog even zelf instappen en de rest wordt dan weer even voor ons gedaan.

1. Ton Jansen:
    14 november 2016
    Goede vlucht, goede reis, en goede terugreis. Waarschijnlijk is Feyenoord al kampioen als je weer thuis bent met de Kerst dit jaar
  2. Albert en Lies:
    14 november 2016
    Lieve schatten, een héle fijne en vooral mooie vakantie toegewenst..

goede reis...Lieve groetjes
  3. Jannie Maassen:
    14 november 2016
    Ik heb het gelezen ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en verdere een fijne vakantie. Liefs van ma.xx
  4. Anja:
    14 november 2016
    Schiphol is al een project op zich... We hopen dat jullie een goede vlucht hadden, en wachten nu op foto''s van bamboe, stokjes, rijstschotels, brommertjes en puntige rieten hoedjes!
    Veel plezier!